C وپاسکال وساختمان داده ها

برای سال قبل من ازC وپاسکال مدرسان شریف استفاده کردم. کتابش یه کم قدیمیه .یعنی تست هاش تا سال 86 بیشتر نیست . برای شروع از صفر کتاب خوبیه . البته من توصیه میکنم بیشتر  برای تست بخونید  تا بیایید برنامه نوشتن رو کار کنید یعنی کد خوانی خودتون رو تقویت کنید. تشریح وتوضیح کتاب بسیار روان وراحته ولی باید براش وقت بذارید با یک دور ودودور سوار کار نمیشید . از این دومبحث تامیتونید تست بزنید از پیچیدگی کد ها نترسید وچندین بار حلش کنید. 

اشتباهی که پارسال کردم این بود که وقت زیادی برای کتاب پاسکال جعفرنژاد قمی گذاشتم .خوب کتابش خوبه ولی بدرد تست زدن نمیخوره اشتباه دیگرم نخوندن ساختمان داده ها بود.نه که نخوندم اواخر دوفصلی خوندم که با توجه به شرایطم خیلی وقت گیر بود وبعد ولش کردم. برای ساختمان داده ها کتاب مقسمی کتاب خوبیه اگه یه سرچ کنید یه سری برنامه آموزشی مولتی مدیا برای این مبحث پیدا میکنید البته کامل نیست ولی اکثر مباحث رو پوشش میده. مطالب ساختمان داده مفهومی تره ولی تست هاشو راحت تر میشه زد اگه مفهوم رو درک کرده باشی تست هاش به حل چندانی نیاز نداره. از 45 تست این مبحث 15 تا 20 تا تست از ساختمان داده ها میاد ازش به راحتی نمیشه گذشت. البته اگه تازه شروع کردید  اول از C وپاسکال شروع کنید. دو مبحث که تموم شد برید سراغ ساختمان داده ها . اگه از کلاس استفاده کنید که چه بهتر وقت کمتری ازتون گرفته میشه. 

دوستانی که پارسال خوندن اگه بتونن تجریاتشون رو دراختیار من بذارن ممنون می شم. اگرهم کمکی از دست من برمیاد هم در خدمتم .