خدایا شکرت ...

خودم هم باورم نشد. انفورماتیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. یه جورایی سورپرایز شدم. این کلید نهایی واقعا نا امیدم کرده بود. علوم پزشکی هم واقعا درست بشو نیست اون ازوضعیت کلید واعتراضات این هم از اعلام نتیجه با کلی استرس وکش دادن اعلام کرد. جای گله گزاری بسیاره می دونم خیلی از دوستام هم زحمت زیادی کشیدن اما قبول نشدن امیدوارم از تلاششون دست بر ندارن وبرای سال بعد از همین حالا استارت بزنن(راستش من کتابامو جمو جور کرده بودم برای  شروع سه باره!!!)

اسمم فواده 29 ساله هستم فارغ التحصیل رشته پرستاری از شهر شرجی بندرعباس . شرایطم برای شروع سخت بود چون نه پایه کامپیوتر داشتم نه مدارک پزشکی . از طرفی شاغل هم هستم (115 بندرعباس) که این خودش محدودیت هایی رو ایجاد میکرد. خلاصه سال اول نشد. امسال هم تقریبا از بهمن ماه با روزی سه ساعت شروع کردم . بعد عید ساعت مطالعم رو بالا بردم تاروزی 5 - 6 ساعت (ازاین بین 10 روز شیقت رو باید فاکتور گرفت) 40 روز آخر، روزهای Off رو بکوب کتابخونه بودم  البته یه 15 روز مونده به امتحان مرخصی گرفتم. تا روزی 14 ساعت می خوندم. خلاصه دردسرتون ندم تا یه ما قبل امتحان مطالب رو خلاصه برداری کردم وخلاصه ای مفصل!! برای خودم نوشتم یه ماه آخر هم روی همین خلاصه ها و مرور کتاب ها وتست ها  تمرکز کرده بودم. دو اشتباهی که امسال داشتم وبعد امتحان پشیمونم  کرد کنار گذاشتن زبان و ریاضی بود.(البته شاید برای شراط من منطقی بود) . که پیشنهاد میکنم بچه هااز همین الان برای این دو درس   شروع کنن که بعد عید خیلی دیره.

شاید برای شروع یه کم دیر هم شده باشه احتمالا اسفند ماه تربیت مدرس از طریق امتحان وزارت علوم انفورماتیک پزشکی می گیره البته درحد حدسه .پذیرش امسالش از طریق وزارت بهداشت بی سابقه بوده.واحتمالا امسال سهمیش وارد ورارت علوم بشه.

خلاصه من درخدمت دوستانی که می خوان برای سال بعد امتحان بدن هستم.